אנחנו בטלרום מאמינים שחינוך איכותי מתחיל בצוות חינוכי מקצועי, מסור ומעורר השראה. מטרתנו ליצור חיבור אמיתי בין עולם הלמידה לבין כישורי מחשב עכשוויים, באמצעות תכניות מותאמות לצרכים הייחודיים של כל בית ספר. אנו משלבים הבנה פדגוגית עמוקה עם חדשנות טכנולוגית, ודואגים שהתכנים יתעדכנו כל הזמן – כדי להישאר רלוונטיים לעולם המשתנה.

הערכה חלופית – לומדים אחרת, מעריכים אחרת

אנו רואים בהערכה חלופית חלק בלתי נפרד מלמידה איכותית ומשמעותית. במקום להסתמך על מבחנים בלבד, אנו בוחרים בגישה שמאפשרת הצצה מעמיקה ומגוונת אל כישוריו של כל תלמיד – חשיבה ביקורתית, יצירתיות, עבודת צוות, הבעה עצמית ויוזמה.

ההערכה נעשית באמצעות:

  • פרויקטים יצירתיים

  • עבודות חקר

  • מצגות מול כיתה

  • תיקי עבודות אישיים

גישה זו מאפשרת התאמה אישית, חיזוק מוטיבציה, ויצירת חוויית למידה שלמה, שבה התלמיד לוקח אחריות, מגלה מעורבות, ומפתח כלים חיוניים לחיים.

שיתוף הפעולה עם מחנכות הכיתה הוא מרכיב מרכזי בתהליך. אנו פועלים יד ביד עם הצוות החינוכי כדי להטמיע את התכנים הפדגוגיים באמצעות כלים מתוקשבים, להרחיב את דרכי ההוראה ולהעמיק את החיבור בין עולמות הדיגיטל לבין מטרות הליבה של בית הספר.

diverse group students are engaged learning technologyfocused classroom environment aig62
freepik__expand__70620 1

יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה – מרחב ליזמות, עיצוב ודמיון

בלימודי מחשבים ומולטימדיה, אנחנו רואים הזדמנות לטפח חשיבה יצירתית, סקרנות וחדשנות. במקום לבצע הוראות לפי תבנית. התלמידים שלנו חושבים באופן עצמאי, מפתחים רעיונות מקוריים ולומדים לבטא את עצמם באמצעות כלים טכנולוגיים מגוונים.

בין התחומים בהם באה היצירתיות לידי ביטוי:

  • בינה מלאכותית ככלי לחשיבה יצירתית – ניסוח פרומפטים, הפקת תמונות, סרטונים וסיפורים

  • עיצוב גרפי ועיבוד מדיה – כלים להבעת רעיון, סיפור או מסר באופן ויזואלי

  • פיתוח משחקים וסביבות אינטראקטיביות שמעודדים פתרון בעיות וגמישות מחשבתית

  • פרויקטים פתוחים המאפשרים ביטוי אישי והתמודדות עם אתגרים יצירתיים

אנו מעודדים את התלמידים לנסות, לטעות, לדמיין ולגלות – כי זהו תהליך הלמידה האמיתי. בדרך זו, כל שיעור הופך למרחב של חקירה, ביטוי עצמי וחשיבה מחוץ לקופסה – תשתית חיונית לפיתוח יזמות וחדשנות כבר בבית הספר היסודי.

חדשנות וקִדמה – כלים מתקדמים ללמידה משמעותית

אנו רואים בטכנולוגיה לא רק אמצעי, אלא מנוע ללמידה מעוררת השראה, רלוונטית ועדכנית. בעזרת כלים חדשניים כמו למידה אינטראקטיבית, סביבות דיגיטליות מותאמות אישית, בינה מלאכותית, עיבוד מדיה ומשחקי ידע, הלמידה הופכת לחוויה חיה, משתפת וסקרנית.

החדשנות מאפשרת לנו:

  • להתאים את קצב הלמידה לצרכים האישיים של כל תלמיד

  • להעניק משוב מיידי לחיזוק תהליך ההבנה

  • לשלב תכנים רלוונטיים ועדכניים שמתחברים לעולמם של הילדים

  • לפתח מיומנויות חיוניות של המאה ה-21: חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות, יצירתיות ושיתוף פעולה

כך הופכת הכיתה ממקום של הקניית ידע בלבד, למרחב דינמי של גילוי, חקירה והתפתחות אישית, שבו כל תלמיד מרגיש חלק, שותף, ומסוגל לפרוץ קדימה בקצב שלו.

boy with virtual reality headset school 1
teacher students collaborating project using 3d printing technology2

צוות חינוכי מקצועי ומוביל – לב הלמידה

אנו מאמינים שצוות חינוכי איכותי הוא הכוח המניע מאחורי כל תהליך למידה משמעותי. מדריכים ומדריכות בעלי ידע עדכני ומיומנויות פדגוגיות גבוהות, הם אלו שהופכים את הכיתה למרחב של השראה, סקרנות וגדילה אישית.

צוות כזה:

  • מוביל תהליכי שינוי והתחדשות

  • מתאים את דרכי ההוראה לצרכים המשתנים

  • מקדם שיח מקצועי, עבודת צוות וצמיחה הדדית

באמצעות ליווי מקצועי שוטף, הדרכות קבועות וחשיבה רפלקטיבית, אנו מטפחים קהילת מורים חינוכית שמצליחה להצמיח תלמידים חושבים, יצירתיים ובעלי ערכים – כבר מהכיתות הצעירות.

חיבור יצירתי ומלהיב בין התכנים הלימודיים למיומנויות מחשב

בעולם דינמי וטכנולוגי, אנו מאמינים כי שילוב חכם בין תכנים לימודיים למיומנויות מחשב פותח לתלמידים מרחב חדש של סקרנות, חקירה ויצירה. באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים, לרבות יישומי בינה מלאכותית מותאמים לילדים, התלמידים מעמיקים בחומר הנלמד, בונים ייצוגים חזותיים, יוצרים תוצרים מקוריים ולומדים ליישם את הידע בדרכים מגוונות.
הטכנולוגיה אינה מטרה בפני עצמה, אלא מנוף להגברת ההבנה, לחיזוק החשיבה הביקורתית ולהעצמת היצירתיות. התלמידים משתמשים בכלים כמו עיצוב תמונות, יצירת טקסטים, הפקת מצגות וסרטונים – כל זאת מתוך חיבור ישיר ונוגע לתכנים הנלמדים בכיתה.
העבודה עם בינה מלאכותית הופכת את הלמידה לעדכנית, מרגשת ורלוונטית לעולמם של הילדים, ומעודדת אותם להתנסות, לשאול, לדמיין ולהביע את עצמם בדרכים חדשות ומשמעותיות.

classroom where students are engaged blended learning project using laptops research
Mask group

יצירת תכנית מותאמת אישית לצרכי בית-הספר

כל בית-ספר הוא ייחודי – עם צרכים, סדרי עדיפויות ודגשים חינוכיים משלו. מתוך הבנה זו, אנו מציעים תכניות שמותאמות במיוחד לאופי המסגרת החינוכית, תוך גמישות בבחירת התכנים, הדגשים הפדגוגיים ורמת העומק של הלמידה.
באמצעות מגוון רחב של נושאים, כלים ומשאבים, אנו מאפשרים לצוות לבחור את מה שהכי מתאים לתלמידים שלו – בין אם מדובר בלמידה מבוססת יצירה, שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית, פיתוח חשיבה יצירתית או טיפוח כישורים חברתיים.
התכנית נבנית מתוך הקשבה לצרכים שעולים מהשטח, ומתוך מטרה אחת ברורה: לאפשר חוויית למידה רלוונטית, מעוררת השראה ובעלת ערך מוסף אמיתי לבית-הספר.

Powered By Telerom